thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak sinein en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en elleme bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu değinme noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter çıbanarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine birliklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri üzerine fen sineerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını çıkarmak sinein kıymet çıkarmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel sineerik ve taalluk çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok ustalıke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve taalluk çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Cümbüş ve tetkik sinein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video paylaşmak, gönülğinizi elan aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği taalluk çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belirli bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en mehabetli toplumsal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile destelantı ihdas etmek sinein harika bir arz. Her toplumsal medya platformu farklı sineerik türlerine sahip olsa da bütünü az çok videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden nasıl duman etmek istediğinizi her devir kaynak önünde bulundurun ve buna göre tertip bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde müstefit olmak sinein dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan aşkın deli dolu kullanıcıevet sahip. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama toplumsal medyada evetğu gibi mesajlar kesik ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metanetli sineeren kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar taalluk çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, gönülğiniz nişane kitlenizin fakatç ve taalluk yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein kıymet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları gibi sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylelikle, arama sonuçlarında elan erdemli sıralarda ve elan sık görülür, gönülğinize gidiş geliş enseışı katkısızlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde elleme çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan aşkın sözcükten oluşan ifadeler) kullanmak SEO’nuzu elan elleme hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair elan erdemli hatimelar katkısızlar. Koca itibarlı üçüncü yaka sayfalardan örgensel birliklar temizlemek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir birlikya gelen her tıklama sinein ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik dürüstışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve destelantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (elan aşkın tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın